W ramach stałej umowy serwisowej, obsługę informatyczną proponuję Państwu w dwóch wariantach współpracy.

W ramach usługi klient otrzymuje:

  • Dyspozycyjność w wybranym przedziale godzin i dni
  • Zapewnienie Interwencji na Awarię w wybranym Czasie Reakcji
  • Preferencyjne stawki za roboczogodzinę dostępne w pakietach i naliczanie 30 minutowe
  • Możliwość ustalenia harmonogramu wykonywania dowolnych prac, rozliczanych w ramach pakietu godzin

Przed rozpoczęciem współpracy nie wymagamy:

  • Audytu technicznego Zasobów
  • Rozpisania ról i pełnionych funkcji Zasobów (dotyczy to głównie serwerów)
  • Konsultacji i doradztwa (w oparciu o wykonane audyty i przeglądy)
  • Wstępnego przygotowywania Zasobów ani też ich modernizacji czy innych inwestycji
  • Umowy na okres dłuższy niż miesiąc

zaś w trakcie współpracy opcjonalnie nie wymagamy:

  • Dostępu zdalnego
  • Przekazywania haseł dostępowych (mogą być za każdym razem wprowadzane przez Zleceniodawcę)

Przed rozpoczęciem współpracy, wymagamy:

  • Ewidencji Zasobów, które mają być objęte opieką.

Zasady:

  • Dowolna ilość i rodzaj Zasobów, przy czym nowy, zostaje objęty Umową po 72 godzinach od zgłoszenia do ewidencji
  • Gotowość do podjęcia Interwencji, po 72 godzinach od wniesienia opłaty miesięcznej
  • Interwencje realizowane tylko w ramach z góry opłaconego pakietu godzin

CENNIK


Pakiety roboczogodzin / kwotowe (dla usług wycenionych ryczałtowo), ważne bezterminowo
(na obsługę Interwencji – z Czasem Reakcji lub na dowolne inne prace informatyczne bądź serwisowe – bez Czasu Reakcji)
Ilość roboczogodzin w pakiecie
(rozliczane po 30 minut)
10 godzin 25 godzin 50 godzin 100 godzin
dni robocze
od 8:00 do 20:00
1080 PLN
z rabatem 10%*
2550 PLN
z rabatem 15%*
4800 PLN
z rabatem 20%*v
9000 PLN
z rabatem 25%*
sobota, niedziela, święta
od 8:00 do 20:00
koszt usług jest o 50% wyższy, zarówno dla stawek godzinowych, jak i ryczałtowych
od 20:00 do 8:00 koszt usług jest o 100% wyższy, zarówno dla stawek godzinowych, jak i ryczałtowych

Koszt dojazdu
w granicach Wrocławia poza granicami Wrocławia
do 50 PLN
(ustalane indywidualnie)
do 5,00 PLN / 1km
(odległość liczona w jedną stronę)

koszty, w przypadku wizyt nie przekraczających 10 godzin / 1 dobę, wraz z dojazdami

Miesięczna opłata za gotowość do podjęcia Interwencji w określonym czasie
Czas Reakcji
(w ramach Dyspozycyjności)
do 24 godzin do 12 godzin do 6 godzin do 3 godzin
Dyspozycyjność dni robocze
od 8:00 do 20:00
300 PLN 900 PLN opcja dostępna w drugim
wariancie współpracy
opcja dostępna w drugim
wariancie współpracy
+ sobota, niedziela, święta
od 8:00 do 20:00
+100% ww. stawki
całodobowa opcja dostępna w drugim wariancie współpracy

Ceny PLN netto, bez podatku VAT 23%


* Względem stawki bazowej za roboczogodzinę (bez umowy)

W ramach usługi klient otrzymuje:

  • Zapewnienie stabilności pracy Zasobów i Bezpieczeństwa Informatycznego infrastruktury.
  • Zapewnienie określonego poziomu ciągłości pracy Zasobów - sprecyzowanego Czasem Reakcji i/lub Czasem Naprawy (przestoju) - w ramach Dyspozycyjności.
  • Zapewnienie ochrony Danych Użytkownika, przed zniszczeniem i uszkodzeniem.
  • Pomoc techniczną oraz reprezentację techniczną, wobec producenta sprzętu bądź oprogramowania.

Realizacja zadań odbywa się w zakresie wybranym przez Zleceniodawcę osobno dla każdego Zasobu: poprzez profilaktykę:

  • monitorowanie;
  • administrowanie;
  • serwisowanie;
  • doradztwo i przekazywanie zaleceń w zakresie podnoszenia stabilności i bezpieczeństwa;

a w razie Awarii lub naruszenia Bezpośredniego Zagrożenia bądź Utraty Bezpieczeństwa Informatycznego, poprzez Interwencje:

  • od strony programowej;
  • od strony sprzętowej;

w określonym:

  • Czasie Reakcji i/lub Czasie Naprawy, w ramach Dyspozycyjności.

Przed rozpoczęciem stałej obsługi informatycznej wymagane są:

  • Ewidencja Zasobów mających być objętymi Umową (opcjonalnie powiązana z audytem oprogramowania).(**
  • Audyt techniczny (zarówno pod kątem sprzętu jak i oprogramowania) Zasobów (jeżeli już działają w infrastrukturze). (**
  • Rozpisanie ról i pełnionych funkcji Zasobów. (**
  • Konsultacje i doradztwo (w oparciu o wykonany audyt). (**
  • Wstępne przystosowanie Zasobów:

- niezbędne naprawy, konserwacje;
- instalacja i ponowna konfiguracja systemów „od zera”, dla Zasobów objętych Czasem Reakcji i/lub Czasem Naprawy (o ile nie zostały przeprowadzone wcześniej przez Wykonawcę);
- przygotowanie do monitorowania i administrowania;
- ewentualne modernizacje i inwestycje, mające na celu: obniżenie ryzyka wystąpienia awarii i utraty danych, skrócenie czasu reakcji na awarię i/lub przywrócenia do działania infrastruktury, a w konsekwencji możliwość obniżenia kosztów ryczałtu
(np. wdrożenie automatyzacji backupu, połączenia zdalne VPN, konsole do obsługi serwerów, oprogramowanie antywirusowe z funkcją nadzoru przez konsolę, sprawne i poprawnie skonfigurowane zasilanie awaryjne, zapasowe łącze Internetowe itp.).

Opcjonalnie:

  • Audyt infrastruktury informatycznej pod kątem bezpieczeństwa IT (wymagany do opracowania / zweryfikowania Polityki Bezpieczeństwa Informatycznego)
  • Audyt legalności oprogramowania z weryfikacją posiadanych licencji / faktur zakupowych / przypisania do sprzętu

**) informacje i ustalenia, wymagane do przedstawienia indywidualnej wyceny


Zachęcam też do lektury artykułu, na temat tego, od czego zależy cena usługi na stałą obsługę IT i jakie mogą być formy rozliczeń.

Oczywiście możemy też współpracować doraźnie. Jest to dobry sposób by poznać Państwa infrastrukturę informatyczną etapami, zaś Państwo będą mogli ocenić naszą pracę, sami decydując kiedy i jakie zlecenia mamy wykonać, a z czasem może przejdziemy na ryczałt.